CRM
Хэрэглэгчийн мэдээллийн систем
- Борлуулалтын сэжим үүсгэх, удирдах
- Хэрэглэгчийн мэдээллийн сан үүсгэх
- Харилцагч байгууллагын мэдээллийн сан үүсгэх
- Хэрэглэгч, байгууллагын сегмент үүсгэх
- Борлуулалтын процессыг автоматжуулах
- Мэдээллийн сангаас төрөл бүрийн сувгуудаар маркетинг, идэвхжүүлэлт хийх
- Хэрэглэгчийн дуудлага, имэйл, чатууд Хэрэглэгчийн мэдээллийн санд нэг талбарт нэгтгэгдэнэ.
- Мэдээллийн сангаас хэрэглэгчидтэй харилцах сувгуудаар шууд харилцах
- Борлуулалтын автомат тайлан мэдээллүүд
![](https://cdn.bitrix24.com/b21065869/landing/8f1/8f156925fc84ed5f8cde38232df3041e/crm_1x.png)