Bitrix24. Your ultimate workspace.

Бид Танд байгууллагын харилцаа холбоо, хэрэглэгчийн мэдээллийн сан, борлуулалт, маркетингийн процессыг дижитал орчинд удирдах бүхий л боломжуудыг агуулсан Bitrix24 платформыг санал болгож байна.

5+

модуль
Бизнесийн үйл ажиллагааг автоматжуулах шийдлүүдийг нэг платформд нэгтгэсэн.

35+

боломжууд

Маркетинг, борлуулалтын процессыг удирдах дижитал хэрэглүүрүүдийг агуулсан.

600+

сервер

Тив дамнан байршсан 16 дата төвийн 600+ сервэрээр дамжин системийн найдвартай ажиллагааг хангадаг

10 000 000+

байгууллага хэрэглэгч
Дэлхий даяар 10 сая гаруй байгууллага хэрэглэгч үйл ажиллагаандаа энэхүү платформыг ашиглаж байна.

Албан ёсны түнш
HiDo cloud

Та процессын автоматжуулалт, борлуулалт, маркетингийн үйл ажиллагаандаа Bitrix24 платформыг нэвтрүүлэх бол бидэнд хандана уу.

Та Bitrix24 платформыг хэрэглэгчийн үйлчилгээ, бизнесийн процесс, борлуулалт, маркетингийн үйл ажиллагаандаа албан ёсны түншээр дамжуулан нэвтрүүлснээр цаг хугацаа, зардлыг хэмнэхийн зэрэгцээ, тус платформыг хэрэгжүүлэхтэй холбоотой бенчмаркинг туршлагыг үйл ажиллагаандаа шууд ашиглах боломж бүрдэнэ.

Бид дараах үйлчилгээний багцуудыг Танд санал болгож байна.

Лицензийн худалдан авалт

Та Bitrix24 платформын үүлэн болон суурин шийдлийг албан ёсны түншээр дамжуулан худалдан аваарай.

Үйл ажиллагаандаа нэвтрүүлэх

Bitrix24 платформын бүхий л боломжуудыг үйл ажиллагаандаа богино хугацаанд, үр дүнтэй нэвтрүүлэх, хэрэгжүүлэхэд тань бид туслах болно.

Contact Center сувгууд холбох

Та Хэрэглэгчтэй харилцах төвийн сувгуудаа Bitrix24 платформд холбон OMNI-channel үүсгэх үйлчилгээгээ бидэнд даатгаарай.

Бизнесийн процесс автоматжуулалт

Bitrix24 платформоор дамжуулан бизнес, хүний нөөц, борлуулалт, маркетингийн процессоо автоматжуулахад тань бид зөвлөх болно.

Та Bitrix24 платформыг ашиглахыг хүсвэл доорх холбоосуудаар хандан эрх үүсгэн үйл ажиллагаандаа шууд нэвтрүүлэх боломжтой.


Our tools of choice

Bitrix24 платформын боломж нөхцөлүүд:

CRM

Хэрэглэгчийн мэдээллийн систем

  • Борлуулалтын сэжим үүсгэх, удирдах
  • Хэрэглэгчийн мэдээллийн сан үүсгэх
  • Харилцагч байгууллагын мэдээллийн сан үүсгэх
  • Хэрэглэгч, байгууллагын сегмент үүсгэх
  • Борлуулалтын процессыг автоматжуулах
  • Мэдээллийн сангаас төрөл бүрийн сувгуудаар маркетинг, идэвхжүүлэлт хийх
  • Хэрэглэгчийн дуудлага, имэйл, чатууд Хэрэглэгчийн мэдээллийн санд нэг талбарт нэгтгэгдэнэ.
  • Мэдээллийн сангаас хэрэглэгчидтэй харилцах сувгуудаар шууд харилцах
  • Борлуулалтын автомат тайлан мэдээллүүд

CONTACT CENTER

Сувгийн менежмент

  • Байгууллагын утас, Facebook, Instagram, имэйл зэрэг хэрэглэгчтэй харилцах бүх сувгуудыг нэгтгэсэн.
  • Бүх төрлийн чат, мессенжер сувгуудын хандалтыг нэг чатын цонхонд хүлээн авч үйлчилнэ
  • Хэрэглэгчийн хандалт бүрийн түүх, хэрэглэгчийн мэдээлэл CRM-д автоматаар бүртгэгдэнэ.
  • Үйлчилгээний чанарын KPI үзүүлэлтүүдийг тооцох, тайлан мэдээлэл автоматаар боловсруулах
  • Дуудлага, хандалтыг хуваарилах хялбар тохиргоонууд

REMOTE OFFICE

Дижитал ажлын орчин

  • Байгууллагын дотоод чат, харилцааны хэрэгслүүдийг агуулсан
  • Видео хурал, уулзалтын шийдлүүд
  • Дотоод мэдээлэл солилцох, харилцаа үүсгэх FEED талбар
  • Ажлын файлыг хуваалцах, онлайнаар ажиллах
  • Дундын файлын сан үүсгэн ашиглах боломжтой
  • Ажлын нэгжүүд тус бүр дундын группууд үүсгэх, мэдээлэл солилцох
  • Веб имэйл холбох - Хэрэглэгчтэй харилцах имэйлд нэг платформоор нэвтрэх

TASKS & PROJECTS

Төслийн менежмент

  • Төсөл, ажил үүргийг удирдах хялбар шийдэл
  • Ажил үүргийн хуваарилалт
  • Ажлын онлайн үнэлгээний систем
  • Төслийн явцыг онлайн хянах, хэмжих
  • Төслийн програмд ажиллах Plan, Kanban, Gantt сонголтууд
  • Төсөл хэрэгжүүлэх автоматжуулалтын боломжууд
  • Төслийн баримт бичгүүдийг нэг санд төвлөрүүлэх, хандах

SITES & ONLINE STORES

Веб хөгжүүлэлт

  • Бүх төрлийн веб хуудсыг тусгай чадвар, мэдлэг шаардахгүй хялбар хөгжүүлэх
  • Үнэгүй байршуулах /hosting/
  • Үнэгүй дэд домэйн нэр авах
  • 100+ вебийн загвар, дизайнуудыг нэмэлт үнэ төлбөргүй ашиглах
  • Вебээр дамжсан хандалтын түүх, хэрэглэгчийн мэдээллүүд CRM-д хадгалагдаж үлдэнэ
  • Урамшууллын болон цаг үеийн шинжтэй landing page хуудсыг тооны хязгааргүй үүсгэх

HR AUTOMATION

Хүний нөөцийн менежмент

  • Ажилтнуудын мэдээллийн сан үүсгэх
  • Ажлын цагийн бүртгэл, тайлан боловсруулах
  • Ажилтнуудад нэгдсэн сувгаар мэдээлэл түгээх, талархал илгээх, санал хураах
  • Өдөр тутмын ажил үүрэг, процессыг автоматжуулах
  • Хүсэлт хүлээн авах, шийдвэрлэх
  • Ажилтнуудад зориулсан мэдлэг, мэдээллийн сан үүсгэх шийдэл

Дижитал шилжилт

Bitrix24 платформын бүх боломжийг эхний 15 өдөр үнэгүй ашиглаж үйлчилгээг туршаарай.